Podpora zákazníků
Připojení k internetu | Webmail - nastavení emailu v prohlížeči | Webhosting | VOIP | Jak zaplatit za služby
Rozhraní a jejich technické specifikace (PDF dokument, 470 364 b.)
Všeobecné podmínky sítě ORLOVANET.CZ (orlovanet-podminky2022.pdf)
Zásady ochrany soukromí (PDF dokument, 75 233 b.)
Vzor smlouvy sítě ORLOVANET.CZ (PDF dokument) dovoz_smlouva_vzor.pdf
Shrnutí smlouvy tarif Akorát AC (shrnuti_smlouvy_-_akorat_ac.pdf )
Shrnutí smlouvy tarif Trochu více AC (shrnuti_smlouvy_-_trochu_vice_ac.pdf )
Shrnutí smlouvy tarif Opto 320 (shrnuti_smlouvy_-_opto320.pdf )
Shrnutí smlouvy tarif Opto 420 (shrnuti_smlouvy_-_opto420.pdf )
Změna poskytovatele služby přístupu k internetu (PDF dokument 108 241 b.)
Připojení k internetu
Běžně dostupná rychlost činí alespoň 60% rychlosti inzerované a minimální rychlost odpovídá alespoň hodnotě 30% inzerované rychlosti (dle specifikace všeobecného oprávnění).
Můžete využít náš kontaktní formulář ZDE, pro rychlé a pohodlné odeslání Vaší poptávky, nahlášení poruchy či dotazu.
Informace o provozu sítě:
V pracovních dnech od 8:00 - 16:00 hodin volejte:+420 558 841 841
mimo prac.dobu zanechte vzkaz na záznamníku, nebo pište e-mail: info@orlovanet.cz
Hlášení poruch:
V pracovních dnech od 8:00 - 16:00 hodin
volejte:+420 722 905 050
nebo zašlete e-mail: info@orlovanet.cz
Mimo prac.dobu pošlete SMS s popisem poruchy na: +420 722 905 050
Nastavení protokolu TCP/IP:
Je uvedeno na Vaší smlouvě - na technické specifikaci služby (druhý list smlouvy).
Jak si nastavit IP adresu v počítači s OS Windows najdete ZDE .
Nastavení DNS serverů:
DNS primární: 10.108.156.5
Nastavení serveru odchozí pošty (SMTP server):
Název SMTP serveru: smtp.orlovanet.cz
Server vždy (i v případě, že jste připojeni do sítě ORLOVANET.CZ) VYŽADUJE ověření uživatele, který má oprávnění přes tento server ODESÍLAT. Přes tento server může odesílat POUZE autorizovaný-oprávněný uživatel s emailovou schránkou své domény, která je směrována na náš server. Podmínkou zřízení emailové schránky je také mít na nás směrovanou doménu II.úrovně (např. VaseFirma.cz), pod kterou se má emailová schránka(nebo schránky) zřídit, aby e-maily odcházely pod vaší doménou a minimalizovaly tak možnost být zařazen na SPAM-list. Není možno odesílat emaily pod cizí identitou. Bez takovéto emailové schránky nebudete/nemůžete být autorizováni a poštu neodešlete přes náš SMTP server..
Přístupové údaje pro emailovou schránku/oprávněného uživatele získáte zakoupením některé ze služeb Webhostingu /min. ve variantě WEB/.
Toto opatření jsme zavedli z důvodu zajištění vyšší bezpečnosti i snahou o omezení anonymních "spammerů".
Nejjednodušší možností je odesílat poštu přes SMTP server (server pro odesílání pošty) u posktytovatele Vaší emailové schránky (např. Seznam mail, Google mail apod.).
Pro příklad odkazujeme na návody těchto poskytovatelů - jejich nápovědy, jak to správně nastavit.
Jakou rychlostí jsem připojen ?
Dříve, než nám budete hlásit "pomalost Vašeho připojení", prosím porovnejte výsledek měření s rychlostí, kterou naměříte zde: http://rychlost.orlovanet.cz
Měření rychlosti připojení ORLOVANET.CZ (měření zahájíte stisknutím tl. ZMĚŘIT RYCHLOST) a vyčkáte na dokončení měření.
Měření provádějte z přípojky sítě ORLOVANET.CZ (nikoli od jiného poskytovatele, např. mobilního operátora, nebo z jiné internetové sítě).
Jen tak nám dáte co nejpřesnější informaci o problému a urychlíte i případné řešení. Měření probíhá uvnitř sítě ORLOVANET.CZ, což eliminuje případné další zbrždění (zpomalení) na jiném místě v internetu, které ale již nemůžeme nijak ovlivnit.
Pokud Vám ukáže výsledek tohoto měření rychlost odpovídající Vašemu tarifu, pak je vše v naprostém pořádku a nemusíte dál pátrat zda je problém u nás.
Jakou rychlostí stahuji ?
Zaběhnutým systémem zobrazování rychlostí připojení k internetu jsou megabity za sekundu (mbps). Ty vychází ze základní jednotky bit (b). Pokud ale stahujete soubor, obvykle se zobazuje rychlost v bajtech (B) a jejich násobcích (kilobajtech – KB, megabajtech – MB). Velikost písmenka "b/B" tedy hraje velkou roli. Pro správný přepočet na bity je nutné násobit takto zobrazovanou hodnotu osmi. Příklad - stahujete-li 512 kB za sekundu: 512 KB/s (kilobajty/s) krát 8 b (bitů) = 4096 Kb (kilobitů) děleno 1024 = 4 Mbps (megabitů)
Rozlišujte kB a kb !
Dost častou chybou je nesprávné zaměňování zkratek pro jednotky bit a byte.
1 B/s = 8 b/s
1 kB/s = 8 kb/s (resp. 1 KiB/s = 8 Kibit/s)
1 MB/s = 8 Mb/s
1 MB/s = 1024 kB/s (resp. 1 MiB/s = 1024 Kibit/s)
Rychlost stahování mohu tedy zapsat jako: 1 Mb/s nebo 1024 kb/s nebo 128 kB/s.
vysvětlivky:
b = bit
B = byte = 8 bitů
kb = kilobit = 1024 b
kB = kilobyte = 8192 b
Mb = megabit = 1024 kb = 1 048 576 b
MB = megabyte = 1024 kB = 8 388 608 b
Můžu si připojit více vlastních zařízení - více počítačů ?
Ano, můžete si připojit dva i více počítačů k naší zásuvce-připojení, ale je nutné před tyto počítače dát ROUTER, nebo Wi-Fi ROUTER, který rozděluje internet do více počítačů zároveň. Počítače musí být v jedné domácnosti nebo firmě - v opačeném případě se jedná o hrubé porušení VOP!
Objednávky připojení k internetu:
- na telefonním čísle +420 558 841 841
- emailem na info@orlovanet.cz
- na kontaktním místě společnosti DOVOZ CZ s.r.o. v Orlové - Porubě
Můžete využít náš kontaktní formulář ZDE, pro rychlé a pohodlné odeslání Vaší poptávky, nahlášení poruchy či dotazu.
Webhosting
Zde umístíme informace o nastavení našich webhostingových služeb.
VOIP
Kde najdu přehled svých VOIP služeb?
Pro přehled vašich VOIP služeb se musíte přihlásit do uživatelské zóny VOIP, použijte přístupové údaje, které jste obdrželi po registraci Vaší první VOIP služby - byl Vám zřízen VOIP účet.
Jak se dostanu k daňovým dokladům za kredit ?
Po přihlášení do uživatelské VOIP zóny klepněte v horním menu na "Dokumenty" a pak v levém menu vyberte "Faktury za platby".
- také Vám nabízíme službu "zasílání daň.dokladů", která je zpoplatněna dle našeho ceníku servisních služeb a můžete si vybrat zda chcete zasílat fakturu emailem v PDF, nebo prostřednictvím České pošty v papírové podobě.